Oldal kiválasztása
Szívesen segítek

A legjobb helyen vagy, megtaláltad a tökéletes szolgáltatást online rendszered működtetéséhez, de nem tudod, hogyan indulj el? Már elindultál, de a kezdeti lelkesedés kezd alábbhagyni, és jó lenne, ha valaki támogatná a továbbhaladásod? Vagy másra szeretnéd bízni a munka oroszlánrészét, és te csak a gyümölcsét élveznéd? Bármelyik is igaz rád, én segíthetek.

Kötetlen ismerkedés a DEB-en

A SalesAutopilot Döntéselőkészítő Bemutatója remek alkalom arra, hogy megismerhesd a céget, a szolgáltatást, betekintést nyerhess az automatizált rendszerek világába, és szakavatott választ kaphass a kérdéseidre. Találkozzunk ezen az ingyenes délutáni rendezvényen, és ismerjük meg egymást kötetlenül!
Számomra fontos, hogy akivel dolgozom, arról tudjam honnan jött, hová tart, mik a céljai, és együttműködésünk egyik alappillére a kölcsönös szimpátia legyen. Ha szeretnéd, hogy ott legyek a Döntéselőkészítő Bemutatódon, kérlek, ezt mindenképpen jelezd a lap alján lévő űrlapon keresztül!

Elindítás

Ha még csak most ismerkedsz a SalesAutopilottal, akkor elképzelhető, hogy nem tudod, mi legyen az első rendszered, és azt hogyan építsd meg, főleg úgy, hogy az könnyen bővíthető, és évek múlva s átlátható legyen. Ha ebben a cipőben jársz, keress meg bátran, rakjuk le együtt a rendszered alapjait!

Gyorssegély

Ha nagyon elakadtál, van egy kérdésed, és még ma szükséged van a válaszra, ne habozz, kérdezz! Mindenképpen válaszolok. Akkor is számíthatsz rám, ha nem vagy benne biztos, hogy a jelenség, amit észleltél felhasználói hiba, a rendszer sajátossága, vagy valódi szoftver hiba: ebben az esetben segítek eldönteni ezt a kérdést, és pontosan megmondom, mit írj az ügyfélszolgálatnak, hogy együttműködésetek a leghatékonyabb lehessen.

Rendszer kibogozás

Nem te építetted a rendszered, és nincs hozzá dokumentáció? Elment a kolléga, aki eddig a rendszert kezelte, és most senki sem érti, mi történik pontosan benne? Nézzük át együtt, és bogozzuk ki az összekuszálódott szálakat, hogy ismét otthon érezhesd magad a fiókodban!

Workathon

A Workathon nekem azt jelenti, hogy addig nem állunk fel, amíg kész nincs.
A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy megbeszélünk egy reggeli találkozót, ahol elmeséled, mit szeretnél megvalósítani, megbeszéljük, hogy ez hogyan oldható meg, és utána nekiesünk a megvalósításnak. Felépítjük a rendszer vázát: listákat, űrlapokat, időzítéseket, műveleteket, és mindent, amit csinálunk, elmagyarázok. Itt nem foglalkozunk script- és szövegírással, az előbbi nekem, az utóbbi neked lesz házi feladat, melyek elkészülte után együtt leteszteljük a rendszert – ehhez már nem szükséges személyesen találkoznunk. A Workathon 4 vagy 8 órás csomag, 3 napos határidővel. Azért 3 nap, mert mindig becsúszhat valamilyen “sürgős eset”, amit muszáj beleszámolnom a tervezésbe.

Intelligens űrlapok és landingek

Amennyiben olyat szeretnél megjeleníteni űrlapjaidon vagy landing oldalaidon, amire a rendszer alapból nem ad lehetőséget, akkor szólj nekem 🙂 Mire gondolok itt? A teljesség igénye nélkül pár példa:

  • dinamikus szállítási díj
  • űrlap legördülő mezőjének töltése másik listából
  • termék feltételes megjelenítése az űrlapon
  • százalékban meghatározott árú termékek (pl. kezelési költség)
  • rendelt termékek számától függő kedvezmény

Ezeket a kéréseket általában még aznap teljesítem, keress bátran!

SAPI - WordPress mágia

Sokan építik a weboldalukat WordPressben, és jellemző, hogy ők nem szeretik a SalesAutopilot landing oldal szerkesztőjét használni, mert nem lehet vele az arculatba pontosan beleilleszkedő landing oldalakat készíteni. Segítségemmel megszemélyesítheted WordPress landing oldalaidat, amelyeket így használhatod a SAPI landing oldalaid helyett.
Amennyiben erre van szükséged, keress bizalommal!

Egyedi képernyők

A SalesAutopilot jelenlegi felülete kreatívan testre-szabható. Ezt sokan nem tudják, és vannak olyanok is, akik még ennél is többre vágynak, és saját, független felületeket szeretnének. Mindkét esetben segíthetek. Ezek a fejlesztések a kedvenceim közé tartoznak, mert rengeteg időt tud spórolni, ha azonnal előttünk vannak az éppen szükséges adatok, és sok bosszúságot spórol meg, ha végre “kézre-állnak” a dolgok a felületen. Tipikusan egy pozíció vagy munkafolyamat támogatására használják, például:

  • rendezvény beléptetés
  • ügyfélszolgálati adminisztráció
  • telefonos értékesítés adminisztrációja
  • jelentkezések jóváhagyása
  • statisztikák, kimutatások generálása és megjelenítése
Kibővített funkcionalitás

Ha a fentiekben nem találtad igazán meg azt, ami neked kell, akkor is érdemes beszélnünk, mert akkor valószínű, hogy valamilyen egyedibb, vagy nagyobb lélegzetű fejlesztésre vágysz, mint például:

  • Egyedi számlázási megoldások
  • Készlet kezelés
  • Kiterjesztett (több adatot kezelő) termék törzs
  • Univerzális számlázó felület (pl. helyszíni értékesítéshez)
  • Kupon kóddal is működő affiliate rendszer

Vagy valami, amire még én sem gondoltam soha – ezt mindenképpen meséld el nekem! 🙂

Írj nekem!